Klacht Winkelenensparen.nl: OPLICHTING DMV KORTINGS BONNEN EN ONGEVRAAGD LIDWORDEN

fg van der spoel

dit betrefd aankoop op W.T.C (WORLD TICKET CENTER )website voor een ticket waarna je op heel sneeky wijze lid word gemaakt van een kortings programma alleen door je gegevens in te vullen voor de betaling van je ticket,
je ben dan ineen lid van :wly winkelenspaar.nl 08002200026, stiekem stelen ze dan 15 euro per maand van je rekening , en als je veel afschrijvingen hebt per maand kan het zijn dat je ineens ziet dat er maanden lang geld word afgeschreven, ik gebeld naar hun , en inderdaad daar zeggen ze gewoon IJSKOUD dat je lid bent geworden van dat betreffende kortings- programma, door middel van een kortings-bon te gebruiken van 20 euro, of als je het niet gebruikt heb ben je ook gewoon lid, gaan ze eerst aanbieden om een aantal maanden terug te betalen, en als je dan dreigt dat je de consumenten bond gaat inschakelen dan ineens is het mogelijk om alles terug te krijgen, omdat je zogenaamd niet de kortings- bon gebruikt hebt,
en beloven ze o binnen 10 dagen al het geld terug te storten , in mijn geval 9 x 15 euro............ dit bedrijf WINKELENSPAAR.NL en HUN manier van handelen is gelijk aan oplichting.... want als je niks zegt ben je gewoon je geld kwijt !!!!!!!!!!!!
DUS MENSEN WEES VOORZICHTIG MET KORTINGS-BONNEN VAN WTC EN ANDERE WEBSITES VOORDAT JE HET WEET BEN JE INEENS LID EN BETAAL JE 15 EURO PER MAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TERUG BETALING VAN GELDEN DIE ONRECHTMATIG ZIJN VERKREGEN

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?