Klacht Winkelenensparen.nl: Schandalig, misleidend

Tinagroot

Onterecht, al drie jaar, automatische incasso van 15 euro. NOOIT toestemming gegeven aan Wly winkelenspaar.nl

Dat Wly winkelenspaar.nl per direct het bedrag van 540 euro (36 maanden x 15 euro) retour stort op onze bankrekening. Zo niet, dan moeten wij verdere stappen ondernemen, helaas.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij zijn in staat geweest een lidmaatschap terug te vinden met de gegevens die u ons verstrekt heeft. Echter zijn wij niet in staat deze te annuleren omdat het lidmaatschap geregistreerd staat onder de naam van iemand anders uit het huishouden (Gert).

Om veiligheidsredenen verzoeken wij hem contact op te nemen met onze ledenservice via een email.

Zodra we deze email ontvangen hebben, kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen.
    Tinagroot
    Heel flauw. Het bedrag van 15 euro wordt van een gezamenlijke rekening ingehouden. Diegene uit het huishouden (Gert) is al 41 jaar mijn echtgenoot. Maar goed wij zullen onder zijn naam onze klacht hier en aan u sturen.
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl

Bij voorbaat dank.

Customer Service Winkelen en Sparen

Tinagroot
Nog niets, dat mijn man de klacht moet indienen terwijl de bankrekening en/of rekening is. Mijn is ernstig ziek en kan dit er niet bij hebben. Wij vinden dit al verschrikkelijk dat Winkelenensparen.nl zomaar geld van je rekening afhaalt.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?