Klacht Winkelenensparen.nl: Schandalig, misleidend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450168
Gebruiker
Tinagroot
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onterecht, al drie jaar, automatische incasso van 15 euro. NOOIT toestemming gegeven aan Wly winkelenspaar.nl

De oplossing

Dat Wly winkelenspaar.nl per direct het bedrag van 540 euro (36 maanden x 15 euro) retour stort op onze bankrekening. Zo niet, dan moeten wij verdere stappen ondernemen, helaas.

3 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij zijn in staat geweest een lidmaatschap terug te vinden met de gegevens die u ons verstrekt heeft. Echter zijn wij niet in staat deze te annuleren omdat het lidmaatschap geregistreerd staat onder de naam van iemand anders uit het huishouden (Gert).

    Om veiligheidsredenen verzoeken wij hem contact op te nemen met onze ledenservice via een email.

    Zodra we deze email ontvangen hebben, kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen.
  2. Auteur
    Tinagroot
    Datum
    Heel flauw. Het bedrag van 15 euro wordt van een gezamenlijke rekening ingehouden. Diegene uit het huishouden (Gert) is al 41 jaar mijn echtgenoot. Maar goed wij zullen onder zijn naam onze klacht hier en aan u sturen.
  3. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    U kunt onze klantenservice bereiken via: ledenservice@winkelenensparen.nl

    Bij voorbaat dank.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tinagroot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niets, dat mijn man de klacht moet indienen terwijl de bankrekening en/of rekening is. Mijn is ernstig ziek en kan dit er niet bij hebben. Wij vinden dit al verschrikkelijk dat Winkelenensparen.nl zomaar geld van je rekening afhaalt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen