Klacht Winkelenensparen.nl: Sneaky lidmaatschap winkelenensparen via vliegtickets.nl

RudiSan

Via een link Vliegtickets.nl ben ik blijkbaar op een sneaky wijze lid gemaakt van Winkelen en Sparen en inmiddels elke maand 15 euro va januari afgeschreven;
weer een echt sterk staaltje van consumenten misleiding in optima forma
De CredirCard gegevns waren natuurlijk bij Vliegtickets.nl al ingevuld en worden bij klikken op link blijkbaar één-op-één doorgegeven en hoppa...... je bent betalend lid

géén Vliegtickets.nl meer (want zij werken hieraan mee) en alleen maar zéér negatieve feedback op de boeven van Winkelenensparen:
Hoogste tijd om werkwijze winkelenensparen eens bekender te maken bij Radar, consumentenbond en facebook

Sowieso de 7 x 15 euro terugstorten
en verder stoppen met verkapte lidmaatschappen
zie ook:

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Bedankt voor het feit dat u met ons contact heeft opgenomen. Wij helpen u graag verder. Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting kunt krijgen wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U kunt tot €300 cashback per maand verdienen.

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail naar u gestuurd.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Klantenersvice-Team Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?