Opgelost door Winkelenensparen.nl: Stiekem geld aftroggelen winkelenensparen.nl

J.A. Diepenhorst

Kom er onlangs achter dat ik al sinds begin 2016 15 euro per maand betaal aan winkelenensparen.nl. Ik zou ooit bij een ticketbureau op een link geklikt hebben en na een proefperiode automatisch lid zijn en dit bedrag per maand kwijt zijn (via creditcard). Gebeld met de organisatie en abonnement is stopgezet, maar er wordt geen voorstel gedaan voor een terugbetaling. Volgens hen zou ik half 2016 bij Fonq iets besteld hebben en dankzij deze site korting gekregen hebben. Op de fonqfactuur vind ik dit niet terug en ik kan het mij niet herinneren. Het komt allemaal zeer raar over, temeer daar je nooit mails krijgt van deze organisatie die wijst op mogelijke voordelen e.d. (maw muisstil wachten en maar hopen dat de klant het niet werkt)

Terugbetaling lidmaatschapsgelden
Terugbetaald

Winkelenensparen.nl
    In reactie op uw klacht, wil ik u graag ons product Winkelen en Sparen introduceren.

Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma waarmee u 10% korting krijgt wanneer u online winkelt bij populaire retailers. U krijgt deze cashback direct op uw rekening gestort wanneer u meer dan €5 per maand heeft gespaard en u kunt tot €300 cashback per maand verdienen.

Na uw online aankoop heeft u het aanbod gekregen om een cashback beloning te krijgen voor uw eerstvolgende aankoop op deze site. Door op deze button te klikken kwam u op de inschrijfpagina van Winkelen en Sparen terecht. Hierop staat duidelijk aangegeven dat - om in aanmerking te komen voor deze cashback - u lid dient te worden van ons spaarprogramma. De vereiste gegevens om lid te worden zijn: uw volledige naam, e-mailadres, postadres, wachtwoord en credit-, dan wel debitcard gegevens.

Het wordt meerdere malen op de inschrijfpagina aangegeven dat u na een 30 dagen proefperiode een lidmaatschap aangaat van €15 per maand. Dit is ook de reden dat wij u vragen om uw creditcard gegevens te verstrekken wanneer u zich inschrijft. Aangezien u na de proefperiode het lidmaatschap niet beëindigd heeft, is het betaald lidmaatschap ingegaan.

Ik wil u hierbij mededelen dat wij uw lidmaatschap hebben stopgezet. Daarnaast is vanuit onze ledenservice nog een persoonlijke mail naar u gestuurd. Vanuit privacy overwegingen communiceren wij niet inhoudelijk op dit platform. We gaan er nu vanuit dat met deze mail alles naar wens is opgelost.

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.
    J.A. Diepenhorst
    Ik ben blij met deze alsnog goede afwikkeling van de klacht.

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?