Opgelost door Winkelenensparen.nl: Stiekem geld aftroggelen winkelenensparen.nl
Details
Klacht
Kom er onlangs achter dat ik al sinds begin 2016 15 euro per maand betaal aan winkelenensparen.nl. Ik zou ooit bij een ticketbureau op een link geklikt hebben en na een proefperiode automatisch lid zijn en dit bedrag per maand kwijt zijn (via creditcard). Gebeld met de organisatie en abonnement is stopgezet, maar er wordt geen voorstel gedaan voor een terugbetaling. Volgens hen zou ik half 2016 bij Fonq iets besteld hebben en dankzij deze site korting gekregen hebben. Op de fonqfactuur vind ik dit niet terug en ik kan het mij niet herinneren. Het komt allemaal zeer raar over, temeer daar je nooit mails krijgt van deze organisatie die wijst op mogelijke voordelen e.d. (maw muisstil wachten en maar hopen dat de klant het niet werkt)Gewenste oplossing
Terugbetaling lidmaatschapsgelden- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.