Klacht Winkelenensparen.nl: Stoneren afboeking ivm geen toestemming

Klachtnummer
# 331966
Gebruiker
Nanda@01
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wens geen afschrijving meer. Graag bedrag stoneren. Mij niet bekend dat ik akkoord voor afboeking heb gegeven.

Gewenste oplossing

Graag via mail bevestiging dat stonering wordt uitgevoerd en dit in de toekomst ook niet meer gaat plaatsvinden.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen