Klacht Winkelenensparen.nl: Ten onrechte geincasseerde € 15 van mijn rekening.

Klachtnummer
# 406832
Gebruiker
MiekHeg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van mijn Triodosrekening is vanaf april 2019 maandelijks € 15 afgeschreven. Het is me tot nu toe niet opgevallen tussen alle andere maandelijkse bedragen die worden afgeschreven. Kunt u mij adviseren wat hiertegen te doen aangezien ik geen idee heb hoe deze afschrijving tot stand is gekomen. Ook weet ik niet waar ik het voor betaal. En nu lees ik dat meer mensen met hetzelfde te maken hebben.
GLOBAL COLLECT BV
NL56 INGB 0000 2726 49

De oplossing

Het geld vanaf april 2019 is 9 maanden terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen