Opgelost door Winkelenensparen.nl: Ten onrechte geld geind ivm Winkelen en Sparen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 290847
Gebruiker
Balt3
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf 22 oktober is er ten onrechte 4 x 15 euro via mijn creditcard gehaald voor Winkelen en Sparen. Ik heb hiervoor geen overeenkomst getekend en wil graag mijn geld terug.

De oplossing

Terugstorten van 60 euro op mijn rekening

3 reacties

  1. Auteur
    Balt3
    Datum
    Tot nu toe nog steeds geen reactie gehad van Winkelen en Sparen, valt me een beetje tegen.
  2. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  3. Auteur
    Balt3
    Datum
    Inmiddels telefonisch contact gehad met de ledenservice en de toezegging gekregen dat het hele bedrag terug gestort wordt. Daar ben ik erg blij mee.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Balt3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugstoring van 4 x 15 euro. De toezegging heb ik gekregen en binnen 10 dagen zou ik het op mijn rekening krijgen. Ik wacht af. update: binnen 3 dagen is het hele bedrag terug gestort, prima afgehandeld!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen