Opgelost door Winkelenensparen.nl: Ten onrechte geld geind ivm Winkelen en Sparen

content Opgelost
Balt3

Vanaf 22 oktober is er ten onrechte 4 x 15 euro via mijn creditcard gehaald voor Winkelen en Sparen. Ik heb hiervoor geen overeenkomst getekend en wil graag mijn geld terug.

Terugstorten van 60 euro op mijn rekening

Balt3
    Tot nu toe nog steeds geen reactie gehad van Winkelen en Sparen, valt me een beetje tegen.
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Balt3
    Inmiddels telefonisch contact gehad met de ledenservice en de toezegging gekregen dat het hele bedrag terug gestort wordt. Daar ben ik erg blij mee.

Balt3
Terugstoring van 4 x 15 euro. De toezegging heb ik gekregen en binnen 10 dagen zou ik het op mijn rekening krijgen. Ik wacht af. update: binnen 3 dagen is het hele bedrag terug gestort, prima afgehandeld!

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?