Klacht Winkelenensparen.nl: Vanwaar een lidmaatschap van 15 euro om te sparen bij het winkelen?

Klachtnummer
# 418918
Gebruiker
MeikeIsBoos80
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zag vandaag opeens dat ik voor iets akkoord ben gegaan van winkel en sparen. Waarom zou ik mijzelf elke maand 15 euro afhandig maken voor het sparen en winkelen? Complete nonsens dit lidmaatschap en waarschijnlijk van een service waar ik 1 keer heb gekocht en nu aan deze service vast zit. Ik heb via de ABN bank het laatste bedrag van 15 euro laten storneren en hoop hier snel vanaf te zijn. Dat dit je verdienmodel is van je toko.. triest hoor.

De oplossing

Uitleggen hoe dit is gebeurt, bij welke aanschaf van welk artikel?

En ja, ik wil ook mijn geld terug !

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?