Opgelost door Winkelenensparen.nl: Via sneaky manieren is er een abonnement afgesloten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 427517
Gebruiker
Mullie68
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Blijkbaar heb ik via Ticketmaster een abonnement afgesloten bij Winkelenensparen.nl
Alsgevolg van ziekte is heb ik n iet gezien dat er in december en januari twee maal 15 euro afgeboekt en nummer drie staat al klaar.
Ik heb GEEN abonnement afgesloten.

De oplossing

Ik wil dat het abonnement per direct beëindigd wordt en dat mijn 30 euro wordt teruggestort.

2 reacties

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

    Customer Service Winkelen en Sparen
  2. Auteur
    Mullie68
    Datum
    Ik ben zeer tevreden met de oplossing van mijn klacht. :-)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mullie68
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contract is beëinigd en betaalde bedragen zijn teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?