Opgelost door Winkelenensparen.nl: Winkelenensparen dient bij onbedoeld lidmaatschap het geld terug te storten

leyke

Bij een boeking van tickets is er kennelijk in het 'woud' van vinkjes die gezet moeten worden, ook een vinkje van deze organisatie onbewust aan of uit gezet. Hoe dan ook zijn er intussen 18x €15 afgeschreven. Natuurlijk eerder moeten zien, maar de manier waarop dit allemaal via een WTC-site geregeld wordt is twijfelachtig te noemen. Vraag me af wat WTC hiermee verdient.
Ik heb de serviceafdeling van Winkelenensparen een mail gestuurd om mijn 'spaartegoed' van 270 euro terug te vragen en via de telefoon direct mijn zgn lidmaatschap opgezegd. Dit soort van 'niets-toevoegende' bedrijven moeten geweerd worden van vooralsnog 'goed-bedoelende' sites als WTC voor vliegtickets.

Dat het zgn 'saldo' mijn betaalde 'lidmaatschapsgeld' is en dat dat wordt teruggestort.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

Customer Service Winkelen en Sparen
    leyke
    Klacht is prima afgehandeld door winkelenensparen
    Winkelenensparen.nl
    Beste,

Dank voor uw bericht en fijn te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Mocht u nog vragen- en/of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.
    Vriendelijke groet,

Het Klantenservice Team

leyke
Volledige terugbetaling van het onbedoelde lidmaatschap door Winkelenensparen. Bovendien is terug-storting zeer snel uitgevoerd. Top !

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?