Opgelost door Winkelenensparen.nl: Winkelenensparen.nl heeft zonder mijn toestemming € 15,- geïncasseerd.

content Opgelost
Ton Verbaandert

Bij het kopen van een concertticket bij Ticketmaster kreeg ik de mogelijkheid een korting te krijgen van € 16,87 op mijn volgende aankoop bij Ticketmaster. Ik heb dat aangevinkt. Nu zie ik dat er automatisch € 15,- van mijn Visacard is geïncasseerd. Ik heb daarvoor géén toestemming gegeven, ik heb niet eens mijn creditcardnummer opgegeven, de concertticket heb ik via Ideal betaald!

Ik wil het volgende:
- mijn € 15,- terug
- geen verdere incasso's
- ik wil weten hoe winkelenensparen.nl aan mijn creditcardgegevens komt.
- ik wil dat winkelenensparen.nl al mijn gegevens uit haar administratie verwijdert.
- ik wil dat de bron (waarschijnlijk Ticketmaster) ook mijn creditcardgegevens uit haar administratie verwijdert

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Ton Verbaandert
    De zaak is in zoverre opgelost dat winkelenensparen.nl de 'overeenkomst' per de ingangsdatum heeft beëindigd. Tevens hebben ze de geïncasseerde € 15,- terugbetaald.
    Echter mijn vraag hoe winkelenensparen.nl aan mijn creditcardgegevens is gekomen is niet beantwoord, ik heb namelijk mijn creditcard niet gebruikt voor het kopen van mijn concerttickets bij Ticketmaster, want die betaling heb ik d.m.v. Ideal gedaan.
    Dat is echter een vraag die ik ook aan Ticketmaster heb gesteld en waarop ik van Ticketmaster tot nu toe geen enkele reactie heb gekregen. Maar daar kan winkelenensparen.nl niks aan doen.
    Wat betreft winkelenensparen.nl ben ik tevreden met hun reactie en hun oplossing.

Ton Verbaandert

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?