Opgelost door Winkelenensparen.nl: Zie hier boven

storkjaffaekkie72GH

Vanaf 2 oktober 2019 wordt € 15,00 per maand van mijn visa rekening gehaald door WLY*WINKELENSPAAR.NL. Referentie 08002200026 CH geïnd op 2-10-2019 te 08:33:28 uur. Continuity/Subscription M CH, dat is dus een doorlopende maandelijkse incasso. Dat gaat dus € 180,00 per jaar opbrengen, zo kan ik ook rijk worden. Pure oplichting.
Ik ontdek het nu.
Blijkbaar heeft dit bedrijf zich er tussen gefrommeld bij een internet bestelling die ik zo af en toe doe.
Dit vind ik onacceptabel, enige voordelen zie ik totaal niet.
Ik voel mij opgelicht.
Zal Visa bellen om opheldering en zo nodig aangifte doen.

Ik wil dat de automatische incasso van € 15,00 per maand , onmiddelijk stop gezet wordt.

Winkelenensparen.nl
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

Customer Service Winkelen en Sparen
    Beste,

Winkelenensparen.nl heeft mij een email gestuurd en deelde mee dat zij mijn klacht op deze site van de Consumentenbond hadden gezien.
    Ook heb ik een email gestuurd naar het bedrijf aan ledenservice@winkelenensparen.nl. Ook hier kwam een antwoord op.
    Winkelenensparen heeft zeer adequaat gehandeld.
    Op 18-1-2020 plaatste ik mijn klacht op deze site van Klachtencompas en mijn email aan ledenservice@winkelenensparen was ook op 18-1-2020.
    Op 21-1-2020 heeft winkelenensparen alles d.w.z. 3 maal € 15,- weer terug gestort op mijn Visa card rekening.

Bedankt Klachtencompas van de Consumentenbond.

storkjaffaekkie72GH

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?