Opgelost door Winkelenensparen.nl: Zie hierboven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 577959
Gebruiker
F.P.H. Munten
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Door het bedrijf worden al geruime tijd maandelijks 15 euro van mijn bankrekening afgeschreven zonder dat ik daartoe machtiging heb verleend.

Gewenste oplossing

De onrechtmatige incasso onmiddellijk stoppen en het onverschuldigd betaalde terug betalen.
Geboden oplossing
Het lidmaatschap is beëindigd en het onverschuldigd betaalde wordt gerestitueerd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.
    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen