Opgelost door Winkelenensparen.nl: Zonder contract geld afschrijven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 288637
Gebruiker
Swurl
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Onlangs kwamen wij erachter dat er al twee maanden 15 euro afgeschreven werd van onze creditcard. Natuurlijk heb ik meteen gebeld met winkelen en sparen om uitleg te geven van deze afschrijvingen. Nu wordt er mij verteld dat ik een abonnement afgesloten zou hebben tijdens de aanschaf van tickets bij ticketmaster. Ik zou een mail hiervan ontvangen hebben en doordat ik een wachtwoord had aangemaakt bij hun had ik bevestigd dat ik lid zou worden en hiermee had ik dus ook meteen toestemming gegeven om elke maand 15 euro af te schrijven. Ik heb nergens een wachtwoord voor aan hoeven te maken tijdens het kopen van mijn tickets en in mijn hele mailbox is niets te vinden van winkelen en sparen ook niet in mijn spam. Hier zit echt een vies luchtje aan! Toen ik de medewerker vroeg om mij het afgesloten contract op te sturen antwoordde ze dat dit niet ging omdat ze die niet hadden. Ik neem aan dat ze toch echt iets nodig hebben om te kunnen bewijzen dat ze legaal geld van je rekening mogen halen?

De oplossing

30 euro terugstorten op mijn rekening.

10 reacties

  1. Auteur
    Swurl
    Datum
    Helaas nog altijd niets vernomen
  2. Auteur
    Swurl
    Datum
  3. Auteur
    Swurl
    Datum
  4. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  5. Auteur
    Swurl
    Datum
    Nog geen mail ontvangen
  6. Auteur
    Swurl
    Datum
    Tot op heden geen mail ontvangen.
  7. Auteur
    Swurl
    Datum
    Tot op heden geen reactie
  8. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team opnieuw een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  9. Auteur
    Winkelenensparen.nl
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u vanuit ons klantenservice team opnieuw een persoonlijke e-mail gestuurd.

    En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

    Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Customer Service Winkelen en Sparen
  10. Auteur
    Swurl
    Datum
    Ik heb het geld ontvangen probleem is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Swurl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen