Opgelost door Winkelenensparen.nl: Zonder contract geld afschrijven.

Swurl

Onlangs kwamen wij erachter dat er al twee maanden 15 euro afgeschreven werd van onze creditcard. Natuurlijk heb ik meteen gebeld met winkelen en sparen om uitleg te geven van deze afschrijvingen. Nu wordt er mij verteld dat ik een abonnement afgesloten zou hebben tijdens de aanschaf van tickets bij ticketmaster. Ik zou een mail hiervan ontvangen hebben en doordat ik een wachtwoord had aangemaakt bij hun had ik bevestigd dat ik lid zou worden en hiermee had ik dus ook meteen toestemming gegeven om elke maand 15 euro af te schrijven. Ik heb nergens een wachtwoord voor aan hoeven te maken tijdens het kopen van mijn tickets en in mijn hele mailbox is niets te vinden van winkelen en sparen ook niet in mijn spam. Hier zit echt een vies luchtje aan! Toen ik de medewerker vroeg om mij het afgesloten contract op te sturen antwoordde ze dat dit niet ging omdat ze die niet hadden. Ik neem aan dat ze toch echt iets nodig hebben om te kunnen bewijzen dat ze legaal geld van je rekening mogen halen?

30 euro terugstorten op mijn rekening.

Swurl
    Helaas nog altijd niets vernomen
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd.

En met vragen kunt u ook hier terecht: ledenservice@winkelenensparen.nl of door te bellen naar 0800-2200026 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).

Nog geen mail ontvangen
    Swurl
    Tot op heden geen mail ontvangen.
    Swurl
    Tot op heden geen reactie
    Beste,

Wij hebben u vanuit ons klantenservice team opnieuw een persoonlijke e-mail gestuurd.

Swurl
    Ik heb het geld ontvangen probleem is opgelost.

Swurl

Ook een klacht indienen over Winkelenensparen.nl?