Klacht winkelrinkel.com: Ik heb een product gekocht maar nooit gekregen

Klachtnummer
# 535755
Gebruiker
NegendeHulst#129
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 april heb ik de ModernBox bij WinkelRinkel besteld. Diezelfde avond ontving ik een bevestiging van verzending en daarin stond vermeld dat de kast binnen 7 tot 10 werkdagen geleverd zou worden.

We zijn inmiddels 20 werkdagen verder (het dubbele aantal van het maximale aantal werkdagen) en tot op heden heb ik de ModernBox nog steeds niet ontvangen.

De website blijkt inmiddels uit de lucht gehaald te zijn en staat bij meerdere websites als oplichter vermeld. Contact opnemen met WinkelRinkel lijkt niet meer mogelijk, met mij zijn meerdere mensen opgelicht.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat winkelrinkel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over winkelrinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen