Klacht Winkelstraat.nl: Bestelling niet leverbaar (maar wel bestelbaar)

mvr.w

Om te beginnen staat er tijdens het bestellen "vandaag besteld is morgen thuis" grootste onzin.
Ik had mijn bestelling op 22_11_2018 gedaan tijdens de black friday en heb daarna een bevestiging mail verstuurd gekregen en mijn track en trace nummer. De volgende dag heb ik geen bestelling binnen gekregen maar wel stond er bij mijn track en trace dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik heb vervolgens meteen contact opgenomen met winkelstraat via de app en vroeg wat dat betekent want mocht het zo zijn dat mijn tas niet leverbaar is dan kon ik nog tijdens de grote black friday sale een alternatief vinden. De medewerker van winkelstraat had mij een lange tekst gestuurd met dat ik mij geen zorgen moet maken en dat mijn bestelling wel binnen komt binnen enkele dagen alleen duurt het wat langer ivm black friday.
Inmiddels 5 dagen later heb ik nog steeds helemaal niks binnen gekregen behalve een mail waarin staat dat mijn bestelling niet leverbaar is (terwijl dezelfde tas nog steeds bestelbaar is online) en dat mijn geld wordt teruggestort verder nog een "goedmakerTJE" (met de nadruk op "tje") van 7,50 krijg. Belachelijk! Inmiddels zijn de prijzen verschrikkelijk hoog gestegen en dan moet je het doen met 7,50 korting.
Vandaag heb ik vervolgens gebeld naar winkelstraat waar ik vervolgens eerst 12 minuten in de wacht bleef staat en uiteindelijk een medewerker heb gesproken, om de standaard antwoord te horen "sorry het is eenmaal zo en verder kan ik niks voor je doen" lekker professioneel. Ik heb nog nooit een klacht ingediend, maar dit vond ik hartstikke belachelijk. Begrijp überhaupt niet waarom ik de dag na mijn bestelling meteen zie dat mijn bestelling geannuleerd is maar pas na 5 dagen te horen krijg dat hij niet leverbaar is.

Alvast niet antwoorden met "ja helaas we kunnen niks voor je betekenen"

Winkelstraat.nl
    Beste Wafae, wat vervelend hoe dit is gelopen.Mijn collega heeft je nog een mail gestuurd waar we het hopelijk goed mee kunnen maken. Groetjes, Winkelstraat

mvr.w
Uiteindelijke oplossing 7,50 korting.