Klacht Winkelstraat.nl: Pakket zonder inhoud ontvangen en na een maand nog steeds niet het bestelde artikel gekregen.

Klachtnummer
# 461010
Gebruiker
Klacht Winkelstraat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket ontvangen zonder inhoud (lege doos).
Omdat de doos licht aanvoelde bij ontvangst hebben wij de doos gelijk geopend. De bezorger heeft het gezien en gemeld aan zijn werkgever (UPS), daarna hebben wij direct contact opgenomen met Winkelstraat.nl en er zou een onderzoek ingesteld worden samen met vervoersbedrijf UPS. dit loopt nu al vanaf 11 juni en wij worden continu aan het lijntje gehouden door winkelstraat.nl.

De oplossing

Het bestelde en betaalde artikel alsnog ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Klacht Winkelstraat
    Datum
    Winkelstraat.nl heeft komt de verplichtingen nog steeds niet na

Ook een klacht indienen over Winkelstraat.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen