Klacht Winkelstraat.nl: Retour geweigerd, terwijl deze binnnen zichttetmijn is geretourneerd,.

Hammadi1

Canada goose jas online gekocht van 925 euro via Winkelstraat.nl. Jas gepast, maar de jas voldeed niet aan de eisen. De jas zag er niet goed uit en viel te groot. De jas gelijk weer in de doos gedaan en voor retour aangemeld. De jas is binnen 2 dagen bij mij opgehaald. Nu zegt winkelstraat.nl dat de verkoper van de jas zegt dat de jas gedragen is. Zij sturen foto's met kreuken en pillen in de mouwen. Ook zou er een vlek op zitten. Deze zouden door mij zijn veroorzaakt. Ik heb zowel via de mail als telefonisch gereageerd dat de jas niet door mij is gedragen en dat de jas zo is ontvangen. Zij blijven bij hun standpunt, behalve dat ze nu zeggen dat de vlek niet eens zo erg is, maar wel de mouwen. Zij hebben aangeboden om hem weer op te sturen naar mij wat ik dus niet accepteer. Zij hebben de jas al eerder geprobeerd terug te sturen naar mij, ik heb deze toen geweigerd. Ik had een zichttermijn van 14 dagen, ik heb de jas gelijk voor retour aangemeld en binnen 2 dagen was deze ook weer opgehaald. Zij weigeren deze dus te retourneren, de jas is betaald via afterpay. De jas ligt bij hun en zij weigeren om afterpay het geld terug te geven.

Bedrag aan aterpay terugbetalen door de verkoper

Hammadi1
    Deze mail kreeg ik als reactie op mijn zoveelste mail dat de jas niet gedragen is door mij en dat de klacht is aangemeld bij klachtenkompas:

'We zien de reactie van de Consumentenbond met vertrouwen tegemoet. Ik wil je nog eenmalig aanraden om de rekening van Afterpay te voldoen, om meerskosten te voorkomen. Wij houden de jas voor je in bewaring.

Mocht er ooit, bijv door contact met Consumentenbond alsnog een terugbetaling uit volgen (wat niet te verwachten is) dan zal Afterpay het geld aan jou terugbetalen. Eenmaal overgedragen aan een incassobureau kunnen zowel wij als Afterpay dit niet meer intrekken. '

Winkelstraat heeft nog steeds niet via klachtenkompas gereageerd, maar geven aan dat ze een reactie van de Consumentenbond met vertrouwen tegemoet zien?

Tegelijkertijd geven ze aan dat het niet te verwachten is dat de Consumentenbond dit gaat oplossen. Wat een arrogantie . Weer de mededeling dat ze de jas voor mij bewaren. Ik heb ze duidelijk aangegeven dat ik gelijk bij het aanmelden van de retour een zelfde jas heb besteld bij Skihut en dat die jas helemaal voldeed aan de eisen en dat de maat ook klopte. Deze jas heb ik gehouden. Hoezo bewaren zij een jas die ik heb gefourneerd binnen2 dagen omdat deze niet voldeed aan de eisen en omdat de maat niet klopte. Wat een slechte klantenservice en wat een slechte webwinkel. Ze luisteren gewoon niet maar de klant, alles wat je zegt wordt genegeerd en blijven star vasthouden aan hun eigen versie.i
    Winkelstraat.nl
    Beste,

We hebben zowel via e-mail, als telefonisch asl via Thuiswinkel meermaals en uitgebreid op de klacht gereageerd.
    Op basis van onze informatie heeft Thuiswinkel de klacht gesloten.

De jas is ook al tweemaal teruggestuurd maar steeds geweigerd. Deze blijft uiteraard jouw bezit, aangezien de jas niet gecrediteerd kan worden. Deze wordt nu dus in bewaring gehouden, tot u deze alsnog wenst te ontvangen.

Helaas kunnen we helaas verder niks meer voor je betekenen.

Laura namens Winkelstraat.nl
    Winkelstraat.nl
    Beste,

Op basis van onze informatie heeft Thuiswinkel de klacht gesloten.

Helaas kunnen we helaas verder niks meer voor je betekenen.

Laura namens Winkelstraat.nl

Hammadi1
Winkelstraat.nl heeft niet gereageerd, zowel niet via klachenkompas als thuiswinkel.org niet. Via beide een klacht ingediend. Dat zegt genoeg. Zij weten dat ze fout zitten en ik in mijn recht sta. Toch weigeren ze tot nu toe om te reageren en om de klacht op te lossen. Namelijk dat zij het bedrag terugbetalen van de geroutineerde jas. Jas is bij hun en het geld ook.

Ook een klacht indienen over Winkelstraat.nl?