Klacht Winkelvoordieren.nl: Geen levering bestelling, geen reactie op mail, telefonisch niet bereikbaar

Remi

Ik heb 21 december een artikel (een mooi hondenkussen) besteld, waarbij een levertijd van 2-5 dagen opgegeven staat. Er is niets geleverd, er wordt reeds een week niet gereageerd op verschillende mails, waarin ik vraag wanneer het bestelde en betaalde artikel geleverd wordt (er wordt op de website aangegeven dat er geprobeerd wordt binnen een dag te reageren), ik heb vergeefs een contactformulier ingevuld en als ik het telefoonnummer bel dat vermeld staat, krijg ik een engelstalige vrouw op een bandje die aangeeft dat ik iets na de piep kan inspreken. Wel plaatst winkelvoordieren iedere dag tig berichtjes op facebook. Hoe krijg ik nu het door mij bestelde artikel? Ik kan de bestelling immers ook niet annuleren, want er is niemand die reageert.

Levering van het product. Indien dit niet mogelijk is restitutie van het betaalde bedrag.

Wij vinden dat Winkelvoordieren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!