Klacht Winparts: Levertijd die op internet vermeld staat wordt niet gehaald

GorgeousGeorge

Mijn auto vertoond sinds enige tijd problemen. Dit is een vervelende tijdrovende en dure kwestie.
Via internet zijn onderdelen vaak goedkoper te krijgen dan via een garage, dus zoek ik via grote onderdelensites naar deze auto onderdelen.
Omdat ik veel rijd met mijn auto wil ik deze ook zo spoedig mogelijk repareren, daarom hecht ik er waarde aan dat een internetwinkel een korte levertijd pretendeert te hebben.
Zo ook winparts. Bij het artikel dat ik wilde bestellen stond (en nu nog steeds) dat het artikel binnen 1 a 2 werkdagen leverbaar zou zijn. Nu, een week later, heb ik te horen gekregen, nadat ik nagevraagd had wat de status van mijn onderdeel was, dat ik er tot volgende week op moet wachten.
De medewerker kon mij geen alternatieven bieden die sneller leverbaar zouden zijn.
Mijn klacht is dat winparts hier de levertijd waarmee ze bij het artikel adverteren niet waar kunnen maken en mij hierdoor dus tekort doen.

1. De levertijd van de producten dienen waarheidsgetrouw te zijn, indien een artikel niet voorradig is, is het blijkbaar niet te garanderen dat de levertijd 1-2 werkdagen bevat.
2. Ik zou het waarderen als winparts op een bepaalde manier coulance kan tonen naar mij als klant voor het niet nakomen van de levertijd waarmee geadverteerd wordt.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

GorgeousGeorge
    Bedrijf heeft niet gereageerd, dit is teleurstellend, maar blijkbaar de manier waarop er met klanten omgegaan wordt.