Opgelost door Winparts: waardeloze service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 465108
Gebruiker
Erik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al 16 dagen op een onderdeel,telefonisch onbereikbaar en op de mail reageren ze niet,echt hele slechte service........op het moment dat je een slechte review schrijf reageren ze ineens wel maar lossen niets op.
Waardeloos

De oplossing

de zending annuleren en geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Winparts
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaren hebt. Excuses voor het ongemak.

    Volgens onze informatie is uw bestelling op 21 juli geannuleerd en is de factuur bij Afterpay verwijderd.
    Wij vertrouwen er op u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.
    Mocht dit niet het geval zijn horen wij graag van u.

    Vriendelijk groeten,
    Steven
    namens winparts.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug.........
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Winparts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen