Klacht Winteam.nl: Abonnement opgedrongen zonder toestemming

Klachtnummer
# 256496
Gebruiker
A.H. Renkema
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben op 23 februari benaderd door WinTeam. Tijdens de bandopname heb ik het gesprek beeindigd. Er werd dusdanig gemanipuleerd dat ik niet in zee wilde gaan. Wat schetst mijn verbazing dat ik afgelopen zaterdag een brief krijg met daarin de bevestiging van deelname. Dat kan helemaal niet. Ik heb daarop gebeld (mail is er niet) en de betreffende medewerker gaf aan dat hij eerst de bandopname moest afluisteren en daarna kon hij pas een beslissing nemen. Ik krijg de bandopname niet te horen

Gewenste oplossing

Per direct uit het adressen bestand en stopzetten van het abonnenment

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Winteam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Winteam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen