Klacht Winteam.nl: Met WinTeam.nl heb je als deelnemer altijd verloren

Klachtnummer
# 272373
Gebruiker
EllyR
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ergens in december 2016 telefonisch benaderd door WinTeam.nl. Om van het gezeur af te zijn heb ik gezegd mee te doen en hun welkomstbrief af te wachten. Die kwam begin januari 2017. Heb op 18 januari gebeld naar het in de brief genoemde telefoonnummer en eind februari een mailtje gestuurd. Op 14 maart kwam een aankondiging voor incasso, in dezelfde mail stond dat ik binnen 5 dagen moest reageren om de deelname alsnog te beeindigen. Dezelfde dag heb ik per mail gerageerd. Op 11 juli nog maar een mailtje gestuurd, dat de incasso's nu eindelijk eens moeten ophouden. (In de tussentijd alle van mijn rekening afgeboekte bedragen teruggeboekt). Op 31 augustus een telefoontje van WinTeam.nl dat ik 4 termijnen betalingsachterstand zou hebben ... Het hele verhaal uitgelegd, maar volgens hun systeem is er door mij nooit contact opgenomen! Op 07 september nogmaals een telefoontje over de betalingsachterstand en nogmaals dat het systeem niks meldt over mijn contacten. Er wordt dus glashard beweerd dat ik zit te liegen!! Ik ben niet van plan te gaan betalen en wacht hun dreigement met incassobureau af!!

Gewenste oplossing

De betalingsachterstand kwijt te schelden met hun schriftelijke excuses en mij niet meer lastig te vallen! Ik heb ruim op tijd opgezegd per telefoon en per mail. Jammer dat hun systeem dat niet aangeeft!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Winteam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Winteam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen