Klacht Winter VVE beheer: achterstallig onderh lekkage rioolpijp op de vloer&spullen de reparatie heeft het nog erger gemaakt

E.

dit stuurde winter groep als laatst en niks meer !!! Wij vragen u om foto's te maken van de lekkage en de schade die dit heeft veroorzaakt en deze per mail aan ons te sturen. Zodra de firma Dutar de lekkage heeft verholpen, brengen we alle schade in kaart en kunnen we in gezamenlijk overleg tot een juiste oplossing komen.

ik heb meer dan een maand gewacht wanneer brengen jullie alle schade in kaart en gaan we in gezamenlijk overleg dat jullie de schade betalen

door de lekkage anderhalve week te laten lopen van de wc pijp, en dan pas een monteur laten komen, stinkt het overal en zitten veel spullen eronder urine en p..p
en heel de vloer is van kleur veranderd door het riool lekkage het zit op mijn kappen scooters alles

en ik had geen geslepen plafond nu zie ik dat er ook met een slijp ook mijn plafond is beschadigd boven de pijp, ook te zien op foto, en ze hebben een sok geplaatst maar de hoek van de pijp is geroest dus het gaat snel weer lekken u kunt het ook zien op de foto's

ik wil dat ze contact op gaan nemen met mij en gaan repareren en betalen en schilderen

plafond was niet geslepen nu wel dus moet heel de plafond geverfd worden

betalen ik ben de eigenaar vve zou moeten repareren !!! ik betaal er maandelijks voor dat zou niet betekenen dat het erger moet gemaakt worden

ik geef maar een voorbeeld als ik een slot moet slijpen van een oma omdat ze haar sleutels kwijt is ,maar ik slijp ook de band en velg verongeluk wat heeft die oma dan gehad aan heel dit gebeuren? dan kon ik beter niet slijpen

een vve vereniging van eigenaren reparatie moet goed zijn niet nog erger maken of wat ik eigenlijk bedoel is

ALS PIET A GAAT REPAREREN DAN MOET HIJ B EN C NIET SLOPEN

Bijlagen

De fotos spreken voor zich dat Bedrijf factuur stuurt dat maakt voor mij niet uit jullie incaseren de vve niet ik , het gaat mij erom de schade die door jullie monteur die jullie hebben ingeschakeld is gemaakt aan mijn eigendom mijn plafond hoe zou jij vinden als k jou plafond begint te slijpen en zeg hans heb de factuur gestuurd zo werkt het niet en ik heb staan mailen maar jullie blijven mij niet sireus nemen ik denk dat k maar bij jullie op kantoor ga langskomen WANT OF JULLIE ZIJN ZO .... DAT JULLIE NIET BEGRIJPEN , OF JULLIE DOEN ALSOF JULLIE .... ZIJN EN ZO ERMEE GAAN WEG KOMEN !! De beordelingen van 1 2 ster van Google zegt ook genoeg eigenlijk

E.
    Helemaal niks geen reactie niks ??

Winter VVE beheer
    Goedemorgen heer Agca,

Op 15 juli jl. heeft de VvE een nota ontvangen van de firma Dutar voor het repareren van de lekkage. Tevens hebben zij alles schoon achter gelaten. Indien u nog of opnieuw lekkage heeft dan verzoeken wij u om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit kan telefonisch of via de mail.

Wij helpen u graag verder bij een nieuwe melding.

Team Winter VvE groep

Ook een klacht indienen over Winter VVE beheer?