Klacht Winveilingen.nl: Oplichting.

Eelke

Ik heb een Samsung S9+ gewonnen.

Maar vervolgens kwam in feite de aap uit de mouw.

Er wordt gesuggereerd, dat je veilingen vanaf 1 cent kunt winnen. In de praktijk staat er echter vrijwel steeds in kleine lettertjes bij, dat het minimum aantal biedingen nog niet is bereikt. Er staat echter nooit bij wat dat minimum aantal dan moet zijn. En - belangrijker nog - de veiling sluit wel gewoon en als je dan hebt geboden, ben je je credits gewoon kwijt.

Ook kan ik nergens algemene voorwaarden vinden op de website. Inmiddels heb ik bij de FAQ een beetje verscholen ontdekt dat je de producten niet krijgt als het minimum aantal biedingen niet is bereikt. Ik vind dit echter behoorlijk misleidend.

Ik heb als bewijsvoering screenshots gemaakt. Hierop is te zien dat ik de Samsung S9+ heb gewonnen.

1. Gewoon aan mij het gewonnen product leveren. En ook leveren aan de andere winnaars die op deze manier zijn misleid.

2. Vervolgens de site goed aanpassen, zodat op voorhand duidelijk is hoe het exact werkt met het minimum aantal biedingen.

3. Controleren of de site echt of fake is. Ik kom op internet veel berichten tegen waarin wordt gesuggereerd dat de site fake is.

4. Ingeval de site fake blijkt, deze uit de lucht halen en de eigenaren van de site aanklagen.

Wij vinden dat Winveilingen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Winveilingen.nl?