Klacht Wippy: Onrechtmatig geld van mijn creditkaart afgeschreven.

Klachtnummer
# 51861
Gebruiker
Margriet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een telefoon bij wippy gekocht en keurig betaald, maar nooit iets ontvangen.
Betreft een Samsung C3300. Kosten € 6,37. Datum; 09-01-2013
Vervolgens werd er iedere maand € 39,99 van mijn creditkaart afgeschreven.
Ik heb niet getekend voor een abonnement en geen schriftetlijke toestemming gegeven om dit bedrag van mijn creditkaart te halen. Ik heb vandaag een mail naar Wippy gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Ik kwam er bij toeval achter omdat ik mijn creditkaart gegevens nakeek vandaag. ik wist niet waar dat bedrag van 39,99 van was en zij hebben dat voor mij uitgezocht.

De oplossing

Ik wil alsnog de telefoon ontvangen, mijn geld terug en uit hun bestand.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wippy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wippy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen