Klacht Wish.com: Geld terug betaald.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 482902
Gebruiker
Banun
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb betaald maar geen confirmation van Wish.

De oplossing

Geld terug betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Banun,

    Wat een vervelende kwestie. Wanneer je een bestelling bij Wish geplaatst hebt en de betaling direct voldaan hebben, dan ziet het er naar uit dat deze bestelling goed is gegaan bij Klarna.

    Indien de bestelling in je winkelmandje is blijven staan, zal de bestelling bij Wish niet goed zijn afgerond. Dat is natuurlijk erg vervelend. In dit soort gevallen zal het betaalde bedrag binnen enkele dagen dan ook retour geboekt worden op je bankrekening. Wij adviseren je bankrekening de komende dagen even in de gaten te houden.

    Mocht je hier inhoudelijke ondersteuning bij nodig hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens op www.klarna.com/nl/klantenservice .

    Een mooie dag gewenst!

    Groet,
    Selwyn
  2. Auteur
    Banun
    Datum
    Ik heb nog niet van Wish gehoord. Ik heb mijn besteld gedeleted omdat de prijs was niet meer €2.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Banun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen