Klacht Wish.com: Leveren niet uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482009
Gebruiker
L.H. Schotanus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Order on 12 May 2020
Order #: 5ebaf9be5797d41e179d43f0
Shipping Address
R S

Kerkrade
Netherlands
Payment Method
Klarna
Item Summary
Item Total
€14.57
Shipping
€5.45
Order Total
EUR €20.02
Support Messages

Order Update
Hi Rens, I understand your frustrations for not receiving your Filter Spare Parts Air Cleaner Filter and we sincerely apologize for the inconvenience. As you may know, customers may request to check the status of their order within 30 days of the estimated delivery date. While you may have contacted us initially within this timeframe, we required additional information from you in order to investigate your request. As we did not hear from you within the allocated period of time, we're no longer able to track the order or process a refund. For future orders, please be sure to follow up promptly so we can provide the best resolution. We appreciate your understanding and hope you’ll give us a chance to provide a better experience on your next order. Ivy May Wish Customer Support
Items in your order

Preparing to ship
Shipping by 24 Sep 2020

De oplossing

Artikel alsnog ontvangen of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Wish.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Rens,
    All your orders have been refunded already. There are no outstanding orders left.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.H. Schotanus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee ik heb mijn Hepa filter luchtreiniger besteld in mei 2020 nog steeds niet ontvangen. Wat een leugenaars
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen