Klacht Wish.com: Storing tijdens ideal betaling?

Klachtnummer
# 653287
Gebruiker
Modernmillie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had iets besteld via ideal betaald.Kreeg een melding dat ik nog niet betaald had.Had bewijs dat het wel was afgeschreven.Contact opgenomen met Wish en het desbetreffende bedrijf waar ik de bestelling had geplaatst.
Ook met mijn bank en die gaf het advies met bovenstaande contact op te nemen.
Er werd mij verteld dat er een storing was geweest 18 maart jongslede bij ideal.Gekeken op de link die ze hadden gedeeld geen storing te bekennen.
Ik heb het artilek inmiddels opnieuw besteld en gelukt.
Maar mijn eerste betaling ben ik hoogst waarschijnlijk kwijt.
Nog bij Contexlogic BV gekeken,maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.En met excuses voor het ongemak tevreden (soort van)gesteld.
Wat nog meer te doen?

Gewenste oplossing

Mijn eerste bedrag teruggestort zien.Verders nooit problemen gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen