Opgelost door Wish.com: Waarom moet ik betalen voor een product die nooit is geleverd? Ik voel me opgelicht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 464657
Gebruiker
25or6to4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moet voor een product betalen die ik niet ontvangen heb, terwijl ik vooraf aan de bestelling duidelijk om een achteraf betaling hebt gekozen. Dus betalen als ik het product ontvangen heb. Maar dat product is nooit geleverd en nu is een incassobureau die mij een brief heeft gestuurd het toch te doen. Nu is het betalingsbedrag verhoogt en wordt ik gemaand om het spoedig te betalen.

De oplossing

Er zijn twee manieren van betalen, vooraf betalen of achteraf zodra een product is geleverd. Het product wordt nooit geleverd en toch betalen. Ik vind dit oplichterij. En een incassobureau vragen om dit op te lossen. Ik vind wat dit betreft het bedrijf zich moet houden met het eerste wat afgesproken is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wish.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
25or6to4
Datum
Uiteindelijke oplossing
KLARNA was zo goed om dit voor mij op te lossen. Ik heb het product nooit ontvangen en waarschijnlijk heeft KLARNA dit opgelost door met WISH dit voorval te bespreken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen