Klacht Wish.com: Wel betaald maar bestelling niet verwerkt

Klachtnummer
# 178054
Gebruiker
henkwstark
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 11 mei 2016 (2,5 maand geleden!!) heb ik met iDeal 33,97 euro betaald voor een bestelling maar na de betaling kreeg ik geen bevestiging. Misschien had ik vergeten om op "betaling afronden" te klikken.

Echter het bedrag is WEL van mijn bankrekening afgeschreven. Maar de bestelde artikelen liggen nog steeds in mijn winkelwagen.

Omdat Wish deze fout nog steeds niet heeft opgelost (ondanks heel veel e-mails aan support@wish.com, zonder reactie!) WIL IK MIJN GELD TERUG.

Gewenste oplossing

Omdat ik al 2,5 maand geen reactie krijg op mijn klacht, en sommige artikelen die in mijn winkelwagen liggen inmiddels uitverkocht zijn, wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wish.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wish.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen