Klacht Wish: Fraude en beschadiging door Wish, PayPal, postnl, DHL, infoscore

BasEekhoorn#68

Spullen besteld via wish, betaald via Paypal (alles!), vervolgens krijg ik niks binnen. PayPal gebeld, die vertellen mij dat ik een fake persoon ben, ze de account gaan opheffen omdat zij mij niet kunnen identificeren. Ik vul heel veel formulieren in van 'kwesties' van elk artikel. Vervolgens krijg ik door dat een aantal artikelen terug zijn. Bel ik weer PayPal en die vertelt dat ze niets gaan doen. Mijn betalingen direct gestorneerd doordat ik nog producten niet ontvangen heb. En het twijfelachtig is of ik deze ontvang. Vervolgens sluit PayPal nadat ik diverse keren ad lijn heb gehangen en heb uitgelegd (hoe kunnen ze wel een bedrag van 1100 voor een reis hebben betaald voor mij als ik fake ben, hoe is dit mogelijk als ze een kopie vd paspoort hebben en waaruit bestaat het openstaande bedrag). Uiteindelijk zit ik met een schuld van 155 waarbij ik van postduiven ook een product binnen heb die ik geweigerd heb ad deur, vervolgens is ad ouwe buurvrouw toch geleverd met in het midden een flinke beschadiging van de tablet! Ik ben niet van plan te betalen. Van alle organisaties die ik via PayPal heb betaald blijft wish over met de melding van PayPal dat alle kwesties in mijn voordeel is afgesloten. Hoezo komen ze bij mij het geld halen van beschadigde spullen? Ga terug naar wish en de postduiven want ik heb niet in ontvangst genomen. Infoscore heeft mij ergens gemeld waardoor ik nu een lage score krijg bij bestellingen: dit kan niet! Ben bezig met een advocaat.

Oplossen en terugkomen met een gespecificeerde opsomming van het totaalbedrag! Laat eens zien waarvoor ik moet betalen, dat was mij beloofd en ik heb nog steeds niets hiervan vernomen. En graag via Brief!

Wij vinden dat Wish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wish?