Klacht Wishfy.nl: Zeer slecht product

Schilder1948!

Het door mij bestelde Ipadkussen is totaal anders dan het aangeboden Ipadkussen in de advertentie. Van compleet andere, kwalitatief slechte stof en zonder de afgebeelde zakjes. Ook slecht genaaid en de stof sluit absoluut niet aan. Na veel klagen heb ik een nieuwe ontvangen, en tot mijn verbazing is deze nog slechter dan de eerste. Ik heb, zoals beloofd, wel 20% van het aankoopbedrag teruggekregen (5,58). Het kussen is van zo’n slechte kwaliteit dat ik de koop wil ontbinden. Contact kan alleen per mail en het product laat lang op zich wachten (eerst vier weken en de tweede twee weken). Het geleverde product is maximaal een paar euro waard ( voor het schuimrubber) en het kostte 27,90. In de foto’s het aangeboden en het geleverde Ipadkussen.

Graag mijn geld terug. Betere bereikbaarheid (bijv telefoonnummer, adres). Voortaan producten leveren zoals ze in de advertentie staan.
Er is voor de derde keer hetzelfde ondeugdelijke product opgestuurd. Ik heb er nu dus drie...drie ipadkussens die er niet uitzien.

Wij vinden dat Wishfy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Wishfy.nl?