Klacht Wishfy.nl: Zeer slecht product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458333
Gebruiker
Schilder1948!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het door mij bestelde Ipadkussen is totaal anders dan het aangeboden Ipadkussen in de advertentie. Van compleet andere, kwalitatief slechte stof en zonder de afgebeelde zakjes. Ook slecht genaaid en de stof sluit absoluut niet aan. Na veel klagen heb ik een nieuwe ontvangen, en tot mijn verbazing is deze nog slechter dan de eerste. Ik heb, zoals beloofd, wel 20% van het aankoopbedrag teruggekregen (5,58). Het kussen is van zo’n slechte kwaliteit dat ik de koop wil ontbinden. Contact kan alleen per mail en het product laat lang op zich wachten (eerst vier weken en de tweede twee weken). Het geleverde product is maximaal een paar euro waard ( voor het schuimrubber) en het kostte 27,90. In de foto’s het aangeboden en het geleverde Ipadkussen.

Gewenste oplossing

Graag mijn geld terug. Betere bereikbaarheid (bijv telefoonnummer, adres). Voortaan producten leveren zoals ze in de advertentie staan.
Geboden oplossing
Er is voor de derde keer hetzelfde ondeugdelijke product opgestuurd. Ik heb er nu dus drie...drie ipadkussens die er niet uitzien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wishfy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wishfy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen