Klacht WIT Amsterdam: Tandvlees definitief chemisch verbrand en verminkt tijdens tandenbleken door WIT Amsterdam!

Jenny K

Mijn tandvlees is definitief chemisch verbrand en verminkt tijdens een tandbleek behandeling, dit was direct zichtbaar en binnen een week was mijn tandvlees definitief verdwenen.

Een klein wondje dat binnen een paar uurtjes wegtrekt is misschien een mogelijke risico bij onervaren praktijken, maar definitief chemisch verbrand tandvlees bij “de meest bekendste kliniek in Nederland voor witte tanden” (zoals ze zichzelf noemen) is monsterlijk en onacceptabel!

Niet alleen hebben ze mij blijvend verminkt, maar ook nog eens zeer onbeschoft behandeld.
Er is agressief tegen mij geschreeuwd, voorgelogen, bedreigd en uiteindelijk ben ik hysterisch het pand uitgezet toen ik weigerde te betalen.
(Mijn tanden waren ook niks witter, er klopt dus niets van hun beloftes).

WIT Amsterdam ontwijk álle verantwoordelijkheid, negeert mij al ruim 4 maanden, heeft bewust géén interne klachtenprocedure én is ook nog eens opzettelijk niet aangesloten bij een erkend geschilleninstantie! (al jaren verplicht volgens Wkkgz) WIT Amsterdam is dus in strijd met de wet-en regelgeving en dit is zeer zorgwekkend.

De heer Belhawi (eigenaar praktijk) weet heel goed hoe het hoort als 'President van de Nederlandse Zorg Beheer B.V.' en wat de actuele wet- en regelgeving is in de zorg als zelfbenoemde "zorginnovator'.

Na een paar moeizame contactmomenten via linkedin en e-mail, zijn de valse beloftes om de klacht op de lossen niet nagekomen, het contact is compleet stilgevallen en heeft de directeur van WIT Amsterdam zelfs zijn linkedin account verwijdert. Alles om mij en mijn klacht te ontwijken, i.p.v. oplossen.

Het is ridicuul dat ik dit allemaal bovenop de verminking, pijn, ellende, frustratie, onmacht, onnodige stress erbij krijg.
Zeer onbehoorlijk en onmenselijk!

Als het aan mij lag, zouden ze per direct moeten sluiten met passende straf!

Per direct de wet (Wkkgz) opvolgen en lid worden van een erkend geschilleninstantie, zodat mijn klacht eindelijk behandeld kan worden en het geëiste bedrag uitbetaald voor de aangerichte letselschade!

Wij vinden dat WIT Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over WIT Amsterdam?