Klacht Witgebit Nederland: 30 min voor afspraak geannuleerd, niet bereikbaar en geen geld terug willen geven

Dooootjee

Jullie annuleren onze afspraak een half uur van te voren en hebben nu geen opties meer voor onze bruiloft, enorm vervelend.
Nu wordt er via Facebook vermeld dat wij geen geld terug krijgen terwijl wij jullie meermaals proberen te bellen voor een nieuwe afspraak voor de bruiloft maar niet te bereiken zijn.

Wij willen ons geld terug!

Bedankt en met vriendelijke groeten,
Doreen

Graag zie ik ons geld zsm terug voordat ik andere stappen moet ondernemen.
Wij wachten nog steeds op ons geld terug sinds contact op de messanger. Er werd ons verteld zsm reactie te krijgen maar dit is nu alweer bijna week geleden, bij geen reactie zou ik juridische stappen moeten ondernemen voor het onthouden van een terugbetaling die wetterlijk verplicht is bij niet kunnen leveren van de diensten

Hi Doreen!

Wij hebben hier al contact met je over gehad via messenger, je bericht is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.

Groet,
    Hi Doreen!

Groet,
    Witgebit Nederland

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?