Klacht Witgebit Nederland: 30 min voor afspraak geannuleerd, niet bereikbaar en geen geld terug willen geven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616413
Gebruiker
Dooootjee
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Jullie annuleren onze afspraak een half uur van te voren en hebben nu geen opties meer voor onze bruiloft, enorm vervelend.
Nu wordt er via Facebook vermeld dat wij geen geld terug krijgen terwijl wij jullie meermaals proberen te bellen voor een nieuwe afspraak voor de bruiloft maar niet te bereiken zijn.

Wij willen ons geld terug!

Bedankt en met vriendelijke groeten,
Doreen

Gewenste oplossing

Graag zie ik ons geld zsm terug voordat ik andere stappen moet ondernemen.
Geboden oplossing
Wij wachten nog steeds op ons geld terug sinds contact op de messanger. Er werd ons verteld zsm reactie te krijgen maar dit is nu alweer bijna week geleden, bij geen reactie zou ik juridische stappen moeten ondernemen voor het onthouden van een terugbetaling die wetterlijk verplicht is bij niet kunnen leveren van de diensten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Hi Doreen!

    Wij hebben hier al contact met je over gehad via messenger, je bericht is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.

    Groet,
    Witgebit Nederland
  2. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Doreen!

    Wij hebben hier al contact met je over gehad via messenger, je bericht is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.

    Groet,
    Witgebit Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen