Klacht Witgebit Nederland: Afspraak is geannuleerd zonder dat ik dit zelf heb gedaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566065
Gebruiker
Tara
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ten eerste ben ik op z'n zachts gezegd NIET amused over het volgende: krijg zo net een mailtje dat mijn afspraak is geannuleerd, ik heb mijn afspraak nooit niet geannuleerd??? Ik heb van alles moeten regelen (oppas/vrij van werk) om daar vandaag te kunnen komen en dan krijg ik zo'n vage mail, en nog het lef om in de mail te benoemen dat de klant, dus ik, geen geld terug krijgt.

Nu komen we bij punt 2 en dat is dat ze nooit te bereiken zijn, ik bel al sinds 09:00 uur vandaag naar een nummer dat vanzelf op hangt. Ik weet nu niet of mijn afspraak wel of niet doorgaat en aangezien ik een stuk moet rijden hoop ik dat er voor 15:00 uur vandaag antwoord is op mijn situatie.

De oplossing

Voor 15:00 vandaag graag antwoord en anders ben ik genoodzaakt om de betaling niet te verrichten. Jullie zijn zeer slecht bereikbaar, nergens staat een telefoonnummer. Het is onprofessioneel dat jullie een afspraak annuleren zonder dat ik dit zelf heb gedaan, hoe kan dit uberhaupt?

3 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,
    We hebben u geprobeerd te bellen, helaas nam u niet op. Door de nieuwe maatregelen zijn onze avondsessies geschrapt, waardoor wij u helaas vanavond niet kunnen behandelen. Uiteraard willen wij u wel behandelen, maar moeten wij uw afspraak verplaatsen. We zullen u nogmaals proberen te bellen, let op wij bellen met prive nummer.
    Stuur ook even een email naar service@witgebitnederland.nl, we helpen u graag verder. Telefonisch zijn wij helaas niet bereikbaar, omdat wij de gehele dag onze klanten aan het bellen zijn, waaronder u.
    Groet,
    Team Witgebit
  2. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Inmiddels hebben wij al 3 keer gebeld en voicemail ingesproken. Ik zie uw mail graag tegemoet.
  3. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste Tara,
    Zoals ook staat beschreven in onze automatische beantwoordingsmail, hebben wij 48 uur de tijd om op uw email te reageren. Inmiddels ben je op aanstaande donderdag ingepland om 9 uur, locatie Rotterdam.
    Tot dan.
    Groet,
    Team Witgebit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tara
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zou er iemand op mijn mail kunnen reageren? Ik weet nu niet waar ik aan toe ben qua betaling/verzetting. ik heb inmiddels 3 keer gemaild
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen