Opgelost door Witgebit Nederland: Afspraak niet doorgegaan, reageren vervolgens niet op mail

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 540845
Gebruiker
Henk&Ingrid#96
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afspraak geboekt in Eindhoven, echter geannuleerd wegens ziekte van personeel. Moesten e-mail sturen voor het inplannen van een nieuwe afspraak, echter wordt er niet gereageerd via de mail, telefonisch niet bereikbaar en via Instagram komen berichten niet aan. We zijn een beetje radeloos over wat we nu moeten doen.

De oplossing

Ik hoop dat het bedrijf contact met ons opneemt om of ons geld terug te geven of een nieuwe afspraak in te laten inplannen.

2 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Henk en Ingrid,
    U wordt vanavond of morgen nog gebeld! Excuses voor het ongemak!
    Groet,
    Witgebit
  2. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    U wordt zo nog gebeld, excuses!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk&Ingrid#96
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is telefonisch contact opgenomen en een nieuwe afspraak ingepland.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen