Klacht Witgebit Nederland: Afspraak niet nagekomen en vervolgens onbereikbaar voor contact via telefoon of mail.

Klachtnummer
# 533816
Gebruiker
Hoezo12345
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik had vorige week een afspraak in Utrecht. Toen ik daar kwam bleek mijn afspraak niet door te gaan. De medewerkster die mij te woord stond zei dat ze me gebeld had en een mail had gestuurd. Een mail heb ik niet ontvangen, wel een oproep van een anonieme beller. Ze gaf aan dat ik via service@witgebitnederland.nl een nieuwe afspraak kon maken. Dit mailadres kan ik niet bereiken en ook via de telefoon krijg ik niemand te pakken.
Ik heb er enorm spijt van dat ik in goed vertrouwen mijn geld aan jullie heb overgemaakt en ik baal ervan dat ik zoveel moeite moet doen om het terug te krijgen.
Jullie zijn in gebreke gebleven door de afspraak niet na te komen en ik wil dan ook het door mij betaalde bedrag terug.

De oplossing

Ik wil dat het door mij overgemaakte bedrag wordt teruggestort.

5 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste G. Hammink,
    Onze mailservice is gewoon open en de telefoon staat van maandag t/m vrijdag gewoon aan. Welk nummer heeft u dan gebeld? Jammer dat u het vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt, echter u ziet hoe snel ik reageer op klachtenkompas, zo snel zijn wij ook op de email van maandag t/m vrijdag.
    Ik zie uw mail met boekingsnummer graag tegemoet, dan verplaatsen we uw afspraak graag voor u.
    Groet,
    Kimberly
  2. Auteur
    Hoezo12345
    Datum
    Het nummer dat ik heb gebeld is: 085-4001044. Ik heb op maandag 12 april 2x gebeld en dan krijg ik een bandje.
    Het emailadres dat ik gebruik is: Service@witgebitnederland.nl
    Ik heb gemaild op: zaterdag, woensdag en vandaag. Dit is het antwoord dat ik krijg:
    Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

    Onderwerp: FW: Uw afspraak bij Witgebit
    Verzonden: 17-4-2021 21:49

    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

    'service@witgebitnederland.nl' op 17-4-2021 21:49
    550 msg-id=1lXqwZ-002g2H-BB)

    Ik wil mijn afspraak niet verplaatsen maar mijn geld terug.
  3. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,
    Dat is vreemd, want het laatste mailtje die ik vandaag heb binnengekregen is binnengekomen om 13:48uur. Op dat nummer zijn wij inderdaad bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur.
    Wat is uw boekingsnummer? Dan zoek ik uw gegevens even op en stuur ik u zelf even een email.
    Groet,
    Kimberly
  4. Auteur
    Hoezo12345
    Datum
    Beste Kimberly,
    Ik ontvang graag een mail zodat we rechtstreeks kunnen communiceren.
    Een boekingsnummer heb ik niet gekregen, voor zover ik weet. Na mijn boeking via internet heb ik van jullie een mail gekregen met een wachtwoord en een link. Via die link kan ik de afspraak nog terugzien maar daar staat geen boekingsnummer bij.
    De afspraak was op zaterdag 10 april om 15.30 uur in Utrecht.
  5. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Gerda,
    Ik heb je een email gestuurd. We lossen dit snel voor je op!
    Groet,
    Kimberly

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen