Klacht Witgebit Nederland: Afspraak niet nagekomen en vervolgens onbereikbaar voor contact via telefoon of mail.

Hoezo12345

Ik had vorige week een afspraak in Utrecht. Toen ik daar kwam bleek mijn afspraak niet door te gaan. De medewerkster die mij te woord stond zei dat ze me gebeld had en een mail had gestuurd. Een mail heb ik niet ontvangen, wel een oproep van een anonieme beller. Ze gaf aan dat ik via service@witgebitnederland.nl een nieuwe afspraak kon maken. Dit mailadres kan ik niet bereiken en ook via de telefoon krijg ik niemand te pakken.
Ik heb er enorm spijt van dat ik in goed vertrouwen mijn geld aan jullie heb overgemaakt en ik baal ervan dat ik zoveel moeite moet doen om het terug te krijgen.
Jullie zijn in gebreke gebleven door de afspraak niet na te komen en ik wil dan ook het door mij betaalde bedrag terug.

Ik wil dat het door mij overgemaakte bedrag wordt teruggestort.

Beste G. Hammink,
    Onze mailservice is gewoon open en de telefoon staat van maandag t/m vrijdag gewoon aan. Welk nummer heeft u dan gebeld? Jammer dat u het vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt, echter u ziet hoe snel ik reageer op klachtenkompas, zo snel zijn wij ook op de email van maandag t/m vrijdag.
    Ik zie uw mail met boekingsnummer graag tegemoet, dan verplaatsen we uw afspraak graag voor u.
    Hoezo12345
    Het nummer dat ik heb gebeld is: 085-4001044. Ik heb op maandag 12 april 2x gebeld en dan krijg ik een bandje.
    Het emailadres dat ik gebruik is: Service@witgebitnederland.nl
    Ik heb gemaild op: zaterdag, woensdag en vandaag. Dit is het antwoord dat ik krijg:
    Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: FW: Uw afspraak bij Witgebit
    Verzonden: 17-4-2021 21:49

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

'service@witgebitnederland.nl' op 17-4-2021 21:49
    550 msg-id=1lXqwZ-002g2H-BB)

Ik wil mijn afspraak niet verplaatsen maar mijn geld terug.
    Beste,
    Dat is vreemd, want het laatste mailtje die ik vandaag heb binnengekregen is binnengekomen om 13:48uur. Op dat nummer zijn wij inderdaad bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur.
    Wat is uw boekingsnummer? Dan zoek ik uw gegevens even op en stuur ik u zelf even een email.
    Beste Kimberly,
    Ik ontvang graag een mail zodat we rechtstreeks kunnen communiceren.
    Een boekingsnummer heb ik niet gekregen, voor zover ik weet. Na mijn boeking via internet heb ik van jullie een mail gekregen met een wachtwoord en een link. Via die link kan ik de afspraak nog terugzien maar daar staat geen boekingsnummer bij.
    De afspraak was op zaterdag 10 april om 15.30 uur in Utrecht.
    Beste Gerda,
    Ik heb je een email gestuurd. We lossen dit snel voor je op!
    Kimberly

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?