Klacht Witgebit Nederland: Afspraken worden niet nagekomen

Juristumoetzichschamen

Oplichting, afspraken worden geannuleerd, daarna zijn ze niet bereikbaar. Voor een dichte deur gestaan , kan geen geld terug krijgen alleen een voucher, die vervolgens niet in te wisselen is omdat de afspraken worden geannuleerd. Het wordt tijd dat Radar of Kassa dit bedrijf gaat onderzoeken. Ik wil mijn geld terug en geen onzin als u hoort van onze financiële afdeling, stuur een mailtje.. daar geloven we inmiddels niet meer in: witgebit!

Zsm mijn geld terug

Witgebit Nederland
    Beste Horst,

Wilt u een mail sturen naar service@witgebitnederland.nl. Dan ga ik met u meekijken en u verder helpen!

Witgebit Nederland BV
    Juristumoetzichschamen
    Deze reactie plaatsen jullie bij iedere klacht op deze site. dat gaat niks oplossen. Jullie hebben al mijn info, ik zie het geld per omgaande tegemoet. Anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te nemen.
    Witgebit Nederland
    Beste Iris,

Jouw eerste afspraak heeft u zelf verplaatst, hier is niet de juist tijd doorgekomen waardoor u voor een dichte deur stond. Dit was niet door onze toedoen, vervolgens hebben wij uw afspraak verplaatst en deze kan door omstandigheden niet doorgaan. Vervelend, dat snappen wij, dit vinden wij namelijk ook. Maar helaas komen zulke situaties voor. Daarnaast ervaren wij het als er jammer dat jouw klacht en op niets gebaseerde tekst over oplichterij hier wordt geplaatst, omdat wij contact hebben per mail en het daar met jou proberen op te lossen.

Groet,
    Witgebit Nederland BV

Juristumoetzichschamen
Jullie geven een verkeerde voorstelling van zaken. Jullie hebben mij destijds zelf die nieuw datum voorgestelde, daar heb ik een mail van. En voucher hoef k niet zeker gezien alle klachten hier over schade en behandelingen die niet werken. Ik wil mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?