Opgelost door Witgebit Nederland: Annulering afspraak opnieuw

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595439
Gebruiker
Juliakuitert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Je afspraak word steeds geannuleerd ookal heb je dus al betaald! Ik wil me geld terug!

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn €30 terug in plaats van een voucher! Je afspraak word elke keer geannuleerd!
Geboden oplossing
Nieuwe datum ingeplant, ik ben netjes gebeld hopen dat deze datum door gaat. We gaan duimen:) zeer vriendelijk telefoon gesprek gehad en volledig begrip gehad van wit gebit Nederland, wel beetje appart dat ik een dag later een mail krijg dat me geld terug word gestort. Geloof dat we een afspraak hadden in geplant(geen geld gezien nog) dus dat zal wel positief zijn en de afspraak vast nog geldig?
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,

    Graag zou ik willen verzoeken om een e-mail te sturen naar: Service@witgebitnederland.nl, zodat wij u daar verder kunnen helpen en samen kunnen zoeken naar de gepaste oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Team Witgebit
  2. Auteur
    Juliakuitert
    Datum
    Ik ben al een week met jullie aan het mailen! Het is onmogelijk om te boeken bij jullie, wel slim overigens

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen