Klacht Witgebit Nederland: Fraude

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 530352
Gebruiker
Sandra
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf bedondert mensen.
Tijdens corona bieden zij via hun website hun diensten waarvan zij op voorhand al weten niet te kunnen leveren.

Je wordt via hun website verzucht en afspraak in te boeken en dan ook gelijk te betalen! Nergens op de website sinds genoteerd dat zij ivm corona gesloten zijn.
Ze bedonderen de boel.
Pas nadat je keurig betaald hebt ontvang je de melding dat je afspraak niet kan doorgaan en je je geld ook niet terug krijgt. Je kan alleen verplaatsen.

Ieder ander bedrijf blokkeert de mogelijkheid tot afspraken maken omdat dat fatsoenlijk is. Dit bedrijf fraudeert! Ze weigeren mijn geld te retourneren terwijl ik een uur na het boeken de afspraak wilde annuleren middels een mail omdat zij onterecht hun online boekingen laten doorlopen! Schandalig!

De oplossing

Geld retourneren

4 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste S. Sardjoe,
    Via de mail is u al een aantal keer uitgelegd hoe of wat. Wij frauderen helemaal niet en overal op onze website had u kunnen lezen dat wij dicht waren, ten tijden van Corona. Wellicht was u toentertijd ontgaan dat de contactberoepen dicht moesten, op last van de overheid, wij hadden het ook liever anders gezien. Ik vind het jammer dat je een klacht op klachtenkompas zet, als je een antwoord krijgt die je niet zou willen ontvangen, via de email. Wij zijn weer volop open en kunnen u dus ten allen tijden weer helpen aan een stralend Witgebit.
    Groet,
    Team Witgebit
  2. Auteur
    Sandra
    Datum
    Als er een vermelding op uw website was dat u gesloten bent, waarom boekt u dan toch afspraken en laat u klanten direct betalen? Dit is absoluut klanten bedriegen!
    Andere bedrijven blokkeren de mogelijkheid tot afspraken maken en helemaal tot betalen. Dat is netjes, betrouwbaar en correct.

    Ik plaats hier een bericht omdat ik het schandalig vind dat er zo met consumenten / klanten wordt omgegaan!

    Wederom, ik wil mijn geld retour!
  3. Auteur
    Sandra
    Datum
    Ik heb nogsteeds het geld niet retour ontvangen. Het vriendelijke verzoek mijn geld te retourneren aangezien jullie de afspraak op die dag niet konden nakomen!
    Het s schandalig om misbruik te maken van Corona door mensen toch afspraken te laten boeken en achteraf aan te geven dat je je geld niet terug krijgt!
  4. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Sandra,
    We hebben je al meerdere keren te woord gestaan en je precies uitgelegd hoe of wat.
    Groet,
    Witgebit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrijf fraudeert helaas!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen