Klacht Witgebit Nederland: Geen professionaliteit

Maikel

Vandeweek in vestiging hellevoetsluis mijn tanden laten bleken door gebrek aan professionaliteit is er volgens mijn tandarts peroxide op mijn tandvlees gesmeerd waardoor ik nu verbrand tandvlees heb wat zeer pijnlijk is!!

Zie graag me geld terug!

Witgebit Nederland
    Beste M. Schepers,
    Jammer dat je niet contact zoekt via de email, maar direct hier een klacht op uitspreekt. Wij zijn dagelijks ook telefonisch bereikbaar tussen 8.30 en 12.00 uur.
    Helaas gebruiken wij geen peroxide, dus verbrand tandvlees is uitgesloten.
    Graag zien wij, via de email, foto's tegemoet van voor en na de behandeling, zodat we met je mee kunnen kijken.
    Je kunt een email sturen naar service@witgebitnederland.nl.
    Groet,
    Kimberly
    Maikel
    Beste,

Heb meerdere keren telefonisch contact gezocht maar tevens zijn jullie niet bereikbaar ook staat er op jullie website vermeld dat er binnen 48uur antwoord gegeven is op de mail ook hier houden jullie je niet aan! Lijkt me sterk dat je nu al verbrand randvlees uit kunt sluiten zonder fotos gezien te hebben terwijl een volleerd tandarts een cunclusie trekt dat het verbrande tandvlees zeker komt door het bleken van mijn tanden!!
    Witgebit Nederland
    Beste M. Schepers,
    Dat kan ik, omdat ik weet welke middelen wij gebruiken. Wij gebruiken geen peroxide, dus verbranding is uitgesloten. Ik zie je foto's graag tegemoet, je kunt deze sturen naar service@witgebitnederland.nl
    Groet,
    Witgebit

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?