Opgelost door Witgebit Nederland: Geen reactie!

content Opgelost
Ayse

Ik heb al drie mails gestuurd verspreid over de afgelopen weken om mijn afspraak te verzetten. Geen enkel reactie! Telefonisch zeggen ze bereikbaar te zijn van 08.30 tot 12.00. Klopt ook helemaal niets van! Ik zou een mail moeten krijgen met gegevens om mijn afspraak te verzetten. Ook niet gekregen. Dit is zo frustrerend

Ik wil mijn afspraak kunnen verzetten!

Beste A. Tuter,
    Zoals overal vermeld op onze social media kanalen, lopen wij wat achter in onze emails. Ook is hier een email over uit gegaan. U wordt zo snel mogelijk geholpen en ingepland natuurlijk. Ook heb ik u nu opgezocht in de mail en kan ik geen enkele mail van u vinden. Wat is uw mailadres?
    Groet,
    Kimberly
    Witgebit Nederland
    Heeft u wel een email gestuurd naar service@witgebitnederland.nl?
    Ayse
    Mijn eerste mail was naar service@witgebitnederland.nl. De andere twee niet. Ik heb zojuist een mail gekregen dat de e-mail niet in gebruik is. Wel handig als dat ook zou gebeuren zonder dat je daarvoor een klacht hoeft aan te maken. Ik heb mijn meest recente mail nu gestuurd naar service@witgebitnederland.nl
    Beste Ayse,
    Het aanmaken van de klacht is keuze van de klant. Wij zijn ervoor om een klacht altijd netjes op te lossen. We zijn nu in gesprek.
    Groet,
    Kimberly

Ayse

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?