Opgelost door Witgebit Nederland: Geen reactie!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 529945
Gebruiker
Ayse
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb al drie mails gestuurd verspreid over de afgelopen weken om mijn afspraak te verzetten. Geen enkel reactie! Telefonisch zeggen ze bereikbaar te zijn van 08.30 tot 12.00. Klopt ook helemaal niets van! Ik zou een mail moeten krijgen met gegevens om mijn afspraak te verzetten. Ook niet gekregen. Dit is zo frustrerend

De oplossing

Ik wil mijn afspraak kunnen verzetten!

4 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste A. Tuter,
    Zoals overal vermeld op onze social media kanalen, lopen wij wat achter in onze emails. Ook is hier een email over uit gegaan. U wordt zo snel mogelijk geholpen en ingepland natuurlijk. Ook heb ik u nu opgezocht in de mail en kan ik geen enkele mail van u vinden. Wat is uw mailadres?
    Groet,
    Kimberly
  2. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Heeft u wel een email gestuurd naar service@witgebitnederland.nl?
  3. Auteur
    Ayse
    Datum
    Mijn eerste mail was naar service@witgebitnederland.nl. De andere twee niet. Ik heb zojuist een mail gekregen dat de e-mail niet in gebruik is. Wel handig als dat ook zou gebeuren zonder dat je daarvoor een klacht hoeft aan te maken. Ik heb mijn meest recente mail nu gestuurd naar service@witgebitnederland.nl
  4. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ayse,
    Het aanmaken van de klacht is keuze van de klant. Wij zijn ervoor om een klacht altijd netjes op te lossen. We zijn nu in gesprek.
    Groet,
    Kimberly

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ayse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen