Klacht Witgebit Nederland: Het bedrijf is onduidelijk over de vestigingen die zijn gesloten, maar incasseert wel bedragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 689418
Gebruiker
Rick39
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Er wordt binnen het bestelsysteem aangegeven om een betaling te verrichten om vervolgens erachter te komen dat er vestigingen gesloten zijn die voorheen wel open waren, waardoor je naar een andere stad moet om de behandeling te ondergaan. Na het melden weigert het bedrijf het bedrag terug te storten.

Gewenste oplossing

Schadeloos worden gesteld
Geboden oplossing
Hoi Kimberly, Ik heb inmiddels berusting gevonden in het feit dat ik mijn 50,- euro kwijt ben. Jij bent echter de enige die mij tot op heden een helder uiteenzetting hebt gegeven. Ondanks dat ik het er totaal niet mee eens ben, snap ik dat jullie organisatorische complicaties ondervinden. Laat ik het maar zo stellen. Ik zal Witgebit aan niemand aanbevelen. Dit grenst aan oplichting.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Rick39
    Datum
    Niets opgelost!
  2. Auteur
    Rick39
    Datum
    Niets opgelost
  3. Auteur
    Rick39
    Datum
    Niets opgelost. En misschien handig als jullie organisatie iets van actie ondernemen in plaats van wachten op een reactie van een lamlendige organisatie.
  4. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste Ricardo,
    Ik heb geen enkele email van jou ontvangen. Stuur je even een email naar service@witgebitnederland.nl? Dan kijken we graag met je mee!
    Groet,
    Kimberly
  5. Auteur
    Rick39
    Datum
    Beste Kimberly of LouLou,

    Ik heb tientallen e-mails met jullie gewisseld en nu zeg jij dat er niets bekend is, dat is natuurlijk de reinste onzin.

    Waarschijnlijk een belletje gehad van het klachtenkompas en nu doen alsof jullie niet weten wat er speelt.

    Ik wil mijn geld 50,- teruggestort niets meer, niets minder!!!!!

    Ik wil geen bleekstrips of andere oplichterij van jullie.


  6. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ricardo,
    Ik heb gezocht op jouw voor en achternaam, maar nu zie ik dat jouw emailadres niet bestaat uit jouw voor en achternaam, dus dan is het niet gek dat ik je niet kon vinden. Zoals mijn collega al eerder aan je heeft uitgelegd, zijn wij als Witgebit zijnde overgenomen en diegene heeft besloten alleen verder te willen gaan met Witgebit Rotterdam. De oude eigenaar, waar jij je behandeling bij hebt gekocht, bestaat dus niet meer, waardoor diegene jouw geld niet terug kan storten. Vervelend voor jou uiteraard, maar ook vervelend voor ons, omdat wij jou op een afspraak in Rotterdam of thuisproducten helaas geen andere optie aan kunnen bieden.
    Groet,
    Kimberly

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen