Klacht Witgebit Nederland: ik had extreem wit gekozen maar mij tanden waren over twee dagen geel geworden

Mohamad Al Kadri

Ik ben niet blij met het resultaat van extreem wit want mijn tanden zijn geel geworden pas na twee dagen , dat is niet wat ik had verwacht met nog een andere klant, ook hetzelfde resultaat

Mijn tanden na kijken want dat kan echt niet

Beste,

Wij ontvangen graag een voor en na foto, zoals aangegeven wordt bij onze voorwaarden. Daarnaast ontvangen wij ook graag uw boekingsbevestiging. Wanneer wij dit hebben ontvangen op service@witgebitnederland.nl, kunnen wij uw klacht in behandeling nemen!

Mohamad Al Kadri
    Belachelijk, zij geven jou garantie maar je moet zelf daar aan denken dat jij een foto moet maken als op stoel zit met jou mond open voor en na en nu zeggen zij dat hun medewerkers de foto’s verwijderen , zonder dat hun medewerkers het zegt , dus het is garantie zonder garantie
    Beste,
    Wij zijn heel transparant op onze website. U gaat immers akkoord met onze algemene voorwaarden, waar duidelijk in staat vermeld wat onze garantievoorwaarden zijn. Als u geen voor en nafoto heeft gemaakt, kunt u niet aantonen of u resultaat had, of dat de kleur alweer is teruggelopen. Hierom kunnen wij er ook geen oordeel over geven en komt u dus niet in aanmerking voor de garantie.
    Groet,
    Team Witgebit

Oplichters

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?