Klacht Witgebit Nederland: Incoreccte informatie website vs. bevestiging/klantenservive

Mandy Gerritsen

Ik heb de ‘superwitgebit’ behandeling geboekt waar dit bij staat: 'Wil je tanden bleken met garantie? Boek dan de superwitgebit ✅ en bleek je tanden met 0% eigen risico.'

Vervolgens zit de garantie (voor en nabehandeling + geld terug bij geen resultaat) er niet bij omdat ik dit extra erbij geboekt heb?!

Er staat toch heel duidelijk dat de garantie erbij zit als je de superwitgebit of hoger boekt.

Ze werken niet met mee aan een oplossing dus ik eis mijn geld terug!

Dat ze de informatie die ze op de website aanbieden nakomen. Dus bij de superwitgebit behandeling zit de garantie en voor & nabehandeling erbij. Deze wil ik er dan ook bij!

Bijlagen

Er is helemaal geen oplossing geboden, krijg alleen dezelfde mail die ik al gehad heb! Heb zojuist een mail gehad met dat er nergens staat dat je de garantie erbij krijgt terwijl dat er toch heeeeel duidelijk bij staat.

Witgebit Nederland
    Hi Mandy!

Ik heb het even voor je nagekeken en ik kom op het volgende uit:

Hierbij een bevestiging van je afspraak

Afspraak
    13 september 2022
    Tijd: 13:00
    Dienst: Superwitgebit
    Aantal personen: 2
    Locatie: Nijmegen
    Extra's: 2 × Ik wil GEEN garantie en GEEN maximaal resultaat

Je hebt de kortingscode 2e gratis gebruikt waardoor je uitkwam op een totaalbedrag van 80,-

Toen je de afspraak had gemaakt hadden we de actie 10,- p/sessie en 2e persoon gratis, dat wil zeggen dat je 8 sessies voor 2 personen hebt geboekt 160,- hier is toen 80,- af gegaan gezien de actie 2e persoon gratis.

Als je hier de voor en nabehandeling bij had geboekt was je uitgekomen op een totaalbedrag van 210,- maar omdat de 2e persoon gratis was zou er 80,- af gaan (want voor de voor en nabehandeling betaal je wel voor 2 personen) had dit dan uitgekomen op 130,-

Je hebt 80,- betaald, dus niet gekozen voor de voor en nabehandeling wat ook in de afspraak bevestiging staat.

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?