Klacht Witgebit Nederland: Merk geen verschil

M1990

Ik heb mijn tanden laten bleken ik had aangegeven aan de medewerker dat ik geen verschil merkt en medewerker zei dat het na 2 dagen komt omdat ik vlekken op mijn tanden heb ik heb na 2 dagen gemaild en gezegd ik merk geen verschil medewerker zegt ik moest een foto maken vam voor en na anders kan ze me niet helpen ik had echt vertrouwen dat ik na de de 10 sessie resultaat zou gaan zien zo een vsrtrouwen had ik in witgebit maar nu wil witgebit niet eens meer gaan aanraden aan mijn mensen

Ik wil mijn geld terug dan horen jullie niks meer van mij ga ik maar naar een andere plek waar ik mijn tanden kan bleken met resultaat en waar ik serieus word genomen

Beste M. Myers,
    Heeft u voor en nafoto's? Heeft u deze gestuurd naar service@witgebitnederland.nl? Hieronder nog een keer onze garantievoorwaarden, als u daaraan voldoet, dan wordt u uitgenodigd voor een tweede behandeling.
    Wat zijn de voorwaarden van jullie garantie?
    Als je kan aantonen dat jouw tanden werkelijk geen enkele tint lichter zijn geworden dan krijg je van ons eerst dezelfde behandeling gratis alsde behandeling die je gekozen hebt.

Je zou zeggen als de eerste behandeling niet werkt waarom de tweede dan wel.

Dit heeft met de activatietijd te maken. In de meeste gevallen werkt de gel direct maar bij een enkeling heeft de gel langer de tijd nodig.

Vergelijk het met bruin worden door de zon. Sommige mensen zijn direct bruin andere mensen hebben daar meer sessies voor nodig.

Het komt bijna nooit voor maar zie je na de tweede behandeling ook geen tint verschil dan krijg jij je geld terug.

Dit is het alleen geldig voor de daadwerkelijke behandeling. Niet voor de voor en nabehandeling

Voorwaarden voor de geldteruggarantie. :

-Alleen geldig als je kiest voor de behandelingen superwitgebit, extreemwitgebit en de actiebehandeling.

-Alleen geldig als je onze voor en nabehandeling erbij neemt

-Voor en na foto voorprofiel van de tanden in hetzelfde licht gemaakt bij ons op de stoel in de vestiging zowel de 1ste als de 2de keer, deze moet je zelf maken. Voorzien van tijd en datum.

-Binnen drie dagen na jouw behandeling kenbaar maken dat je geen resultaat hebt, anders komen alle rechten te vervallen.

Wordt hier niet aan voldaan dan is de geldteruggarantie niet van toepassing.

Als ze een aantal tinten witter zijn geworden maar nog niet wit genoeg voor jou dan moet je nog een aanvullende behandeling nemen.

Groet,
    Team Witgebit Nederland
    M1990
    Jou collega heeft een foto gemaakt dat kun je toch gewoon aan haar vragen begrijp niet waarom jullie daaar zo moeilijk om doen. Vraag het haar dan heb je het gelijk
    Beste Myers,

Heeft u al een mail naar service@witgebitnederland.nl gestuurd? Via daar helpen wij u graag verder.

Witgebit Nederland BV
    M1990
    Heb ik al gedaan geen reactie
    M1990
    Ik ben net langs geweest bij jou collega in Haarlem en ze had doorgegeven dat ze de foto's naar hoofdkantoor heeft opgestuurd. Maar jou collega had zelfs doorgegeven dat ze dacht dat het vlekjes waren op mijn tanden. Ze zegt dat ze jullie gaat mailen hierover want ze wist niet over welke klant jullie het hadden. En toen ik langs kwam wist ze weer wie het was Ik hoop dat we hier samen uitkomen.
    Beste M Myers,

Wij beantwoorden uw vraag ook op de mail. Zoals eerder aangegeven, dienen de voor en na foto's door u te zijn gemaakt op locatie, voorzien van datum en tijd.

Witgebit Nederland BV

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?