Klacht Witgebit Nederland: Niet boeken.. oplichting

Zeggen behandelingen meermaals af
Bega deling zou doorgaan maar locatie gesloten
Geen telefonisch contact mogelijk
Slechte service
Slechte communicatie
Onfatsoenlijk personeel

Compensatie
Geen voucher
Geld terug
En geleden schade vergoeden
Ik ben helemaal niet geholpen, niet door half opgeleid personeel en ook geen kwalitatieve behandeling. Uiteindelijk ben ik meer als €50 armer als voor ik jullie bedrijf tegen kwam doordat ik voor Piet snot jullie kant op ben gereden nadat ik vroeg of het echt door ging en bevestigd werd dat de afspraak echt door ging En zelfs nog liegen dat jullie niet zeggen dat het door personeels tekort komt terwijl ik vandaag nog een mail heb gekregen waarin dit staat Net als donderdag 5 mei, ik citeer: "hij is door ons geannuleerd in verband met ziekte van het personeel. Helaas kampen wij op dit moment met een stroom aan ziekmeldingen door COVID. Vervelend voor ons beiden, maar uiteraard laten we u niet in de kou staan" Nou letterlijk stond ik wel in de kou voor een dichte deur

Maaike
    Weer loze beloftes, terugbetaling zou rond gemaakt worden financiële afdeling moest alleen nog uitvoeren nou een week verder blijkbaar te moeilijk om geld over te maken
    Manager smste wil graag feedback on bedrijf te verbeteren
    Begin eens met afspraken nakomen of geen dingen beloven die je niet waar wilt maken
    Maaike
    Nog steeds geen oplossing..
    Witgebit Nederland
    Beste,

Graag zou ik willen verzoeken om een e-mail te sturen naar: Service@witgebitnederland.nl, zodat wij u daar verder kunnen helpen en samen kunnen zoeken naar de gepaste oplossing.

Team Witgebit
    Maaike
    Ik heb al via de email, via de telefoon en via sms contact met het bedrijf waarin er telkens afspraken gemaakt worden welke ze niet nakomen.
    Behandeling zou opnieuw ingepland worden. Afspraak weer afgezegd met als opgeheven reden ziekteverzuim vanwege corona. Daarna komen ze met argument dat in Amersfoort het personeel nog niet volledig opgeleid is en ze dus niet de kwaliteit kunnen bieden zoals normaal (want het spul wat ze erop smeren werkt daar minder goed?) Kwaliteit kan alleen in Utrecht geboden worden maar daar zijn niet tijdig plekken beschikbaar. Vreemd want Amersfoort staat nog steeds via de agenda van de website open om te boeken. Of ze nou corona hebben of nog niet hebben geleerd hoe ze behandelingen moeten uitvoeren in beide gevallen laat je niet nieuwe mensen boeken om ze vervolgens weer af te zeggen.
    Uiteindelijk ben ik er dus financieel op ingeschoten door benzine kosten omdat zij zeiden dat de afspraak zeker door ging en ik voor niks dat hele eind heb gereden.
    Ik raad iedereen af om hier te boeken je krijgt niets anders als smoesjes om je aan het lijntje te houden
    Witgebit Nederland
    Hi Maaike,
    Vervelend dat je je niet geholpen voelt, ik heb namelijk meerdere keren uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Wij vinden het net zo vervelend als jou om de afspraak af te moeten zeggen. We geven geen Corona op, ik heb persoonlijk tegen jou gezegd dat ik op dit moment druk bezig ben met het opleiden van gekwalificeerd personeel. Jij wilt toch ook dat je geholpen wordt door een deskundig iemand? Iemand die goed opgeleid wordt, of heb je liever iemand die het uit de boeken doet en je dus niet geholpen wordt, zoals wij willen dat ons personeel de kwaliteit levert die iedere klant van ons mag verwachten? Ik weet niet wat ik nog meer voor je kan doen, dan dat ik al heb gedaan en dat is namelijk je volledige aankoopbedrag teruggestort te hebben. Ik wens je toch nog een fijne avond.
    Groet,
    Kimberly
    Directrice Witgebit Nederland

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?