Klacht Witgebit Nederland: Niet nakomen gemaakte afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 640189
Gebruiker
Geert013
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Behandeling betaald, bij aanvang niemand aanwezig. 10 mails gestuurd naar service/witgebit.nl maar geen reactie.

Ik wil mijn behandelingen of mijn geld terug!

Geert

Gewenste oplossing

Behandeling of geld terug!
Geboden oplossing
Dat is het mailadres waar ik telkens naartoe mail, echter mag ik die op klachtenkompas niet neerzetten vandaar de slash. Dus stop met die onzin en reageer op jullie mail!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Geert,
    Ons mailadres is service@witgebitnederland.nl, wellicht gaat het daar mis. Stuur je ons even een email? Dan lossen we het zsm met je op!
    Groet,
    Team Witgebit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen