Klacht Witgebit Nederland: Niet tevreden met het resultaat

Bmk_

Ik heb van de 11 sessies die ik heb betaald maar 5 gekregen. Ook geen voor of na behandeling. Waar ik wel voor heb betaald. Ben niet tevreden met het resultaat of klantvriendelijkheid. Op m’n mails word ook al niet gereageerd.

Ik wil mijn geld terug!

Beste,

Wat vervelend om dit te horen! Zou u ons willen mailen met uw klacht? Ons mail adres is service@witgebitnederland.nl. Dan kunnen wij u verder helpen!

Bmk_
    Dat heb ik al gedaan. Heb al 5x een mail gestuurd waarin ik duidelijk uitleg hoe en wat, helaas word ik niet geholpen en krijg ik steeds hetzelfde te horen.
    Beste Busra,
    U heeft er zelf voor gekozen om de behandeling na 5x af te breken. Op onze website staat heel duidelijk vermeld dat de behandeling niet gesplitst kan worden, dat wanneer u ervoor kiest om eerder te stoppen, u de overige behandelingen kwijt bent. Tevens staat er heel duidelijk vermeld op de website, wat de garantievoorwaarden zijn, deze staan ook vermeld in de algemene voorwaarden én de veelgestelde vragen, waar u zelf akkoord mee gaat tijdens het boekingsproces.
    Wij hebben u aangegeven, dat u de behandeling opnieuw kan komen doen uit coulance, maar dit wilt u niet. Helaas kan ik niet uw geld retourneren, omdat u zelf de keuze heeft gemaakt te stoppen.
    Groet,
    Team Witgebit

Bmk_
Totaal niet geholpen! Krijg geen eens een gedeelte van m’n geld terug! Mag lekker 150 euro betalen voor een behandeling van 50 euro! Lekker dit witgebit.

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?