Klacht Witgebit Nederland: Niet tevreden met het resultaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552942
Gebruiker
Bmk_
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb van de 11 sessies die ik heb betaald maar 5 gekregen. Ook geen voor of na behandeling. Waar ik wel voor heb betaald. Ben niet tevreden met het resultaat of klantvriendelijkheid. Op m’n mails word ook al niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

3 reacties

  1. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Beste,

    Wat vervelend om dit te horen! Zou u ons willen mailen met uw klacht? Ons mail adres is service@witgebitnederland.nl. Dan kunnen wij u verder helpen!

    Met vriendelijke groet,
    Witgebit Nederland
  2. Auteur
    Bmk_
    Datum
    Dat heb ik al gedaan. Heb al 5x een mail gestuurd waarin ik duidelijk uitleg hoe en wat, helaas word ik niet geholpen en krijg ik steeds hetzelfde te horen.
  3. Auteur
    Witgebit Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Busra,
    U heeft er zelf voor gekozen om de behandeling na 5x af te breken. Op onze website staat heel duidelijk vermeld dat de behandeling niet gesplitst kan worden, dat wanneer u ervoor kiest om eerder te stoppen, u de overige behandelingen kwijt bent. Tevens staat er heel duidelijk vermeld op de website, wat de garantievoorwaarden zijn, deze staan ook vermeld in de algemene voorwaarden én de veelgestelde vragen, waar u zelf akkoord mee gaat tijdens het boekingsproces.
    Wij hebben u aangegeven, dat u de behandeling opnieuw kan komen doen uit coulance, maar dit wilt u niet. Helaas kan ik niet uw geld retourneren, omdat u zelf de keuze heeft gemaakt te stoppen.
    Groet,
    Team Witgebit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bmk_
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal niet geholpen! Krijg geen eens een gedeelte van m’n geld terug! Mag lekker 150 euro betalen voor een behandeling van 50 euro! Lekker dit witgebit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Witgebit Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen